Hej jag heter Sophie

Och jag har tråkigt. Därför fyller jag i dessa frågor. Lär känna mig lite.

Namn: Sophie Tisell
Piercingar: I öronen
Tatueringar: No
Längd: 1.74
Skostorlek: 39 - 40
Hårfärg: Blond såklart
Är du kär i någon: Nej. Men det finns nästan alltid någon jag är intresserad av.
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Yes actually
Dricker du: Yesway
Använder du droger: Noway
Vilket shampoo: L'oreal Coulour Vive
Vilken parfym använder du: DKNY, Sarah Jessica Parker, Elizabeth Arden

Senaste...
Film du hyrde:
In the land of Women och My blueberry nights. Tror jag.
Film du köpte: Hm. Typ Sex and the city eller Tzatsiki, morsan och polisen.
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Pimp my ride (fråga mig inte)

För eller emot...
Långdistansförhållanden:
För
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Sex före äktenskap: Emot. Nej jag driver, FÖR.
Köra onykter: EMOT
Förhållanden: För

Favorit...
Mat:
Ha ha. Svår fråga. Sushi, Italenskt, Thai, Franskt, Gre...
Sak att göra: Hehe...
Sport: Dans
Dryck: Mineralvatten
Kläder: Jeans och underkläder

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke:
Jaja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Nej

Antal...
Gånger du varit kär:
 Jag har nog varit förälskad. Men aldrig kär tror jag.
Gånger ditt hjärta brustit: ½ ?
Hjärtan brustit på grund av dig: En gång typ.
Tjejer du kysst: Hehe, många
Ärr du har på kroppen: På knäna. Lite på benen också (från myggbett)

Ska bli skoj: Sommaren, Oasis, balen och studiedagen på fredag!
Ska inte bli skoj: Skolan imorgon, skolavslutningen och gymnasievalet
Sparar till: Kläder och skor. Alltid.
Väntar på: Kärlek
Pålägg som gäller: Skinka
Dagens dryck: Boring men får ta och säga vatten

Senaste...
Bok du läste:
Eclipse
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Gymnasieblablabla
Personen du fick sms av: Elin Sjögren
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hundra år sedan
Saken du köpt: En tröja från Monki
Vad har du gjort idag: Legat i soffan
Hur tidigt stiger du upp: Vanligtvis halv sju
Gillar du att slåss: Nej (bara min bror ibland)
Vad ska du göra ikväll: Umgås med vänner hoppas jag
Är du seriös: Oftast inte
Vad är du allergisk mot: Pollen
Var har du ont: I svanskotan och huden (burned chicken you know)
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Haha. Nej.
Favoritserie: Sex and the city

Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN!
Bright Eyes eller Lars Winnerbäck: Bright Eyes
Gillar du ketchup: Sådär
Är du glad nu: Nej
Dansar du till: Haha, dansade till Brittan nyss (men säg inte till någon)
Stockholm är: Stockholm liksom. Går inte att förklara.
Göteborg är: Liseberg. Nej men Göteborg är nice men kan inte mäta sig med Stockholm.
Kan du sjunga: Ja
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
 
Lyssnar på just nu:
MTV reklamen
Jobbigaste skolämnet: MATTE.
Favorittidning: Topp hälsa och Klick typ
Vanligaste färgen på mina kläder: Turkos, korall
Min yngsta kusin heter: Tyra
Byxa eller kjol? Svårt. Hm. Nej nu blev det skitsvårt!  Ehm... fan... både och. Allstå jag kan inte välja en.
Så många skor har jag: Jag räknar inte precis?? Men inte Carrie Bradshaw hysteri (önskar dock att jag hade så många)
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja? Skor!
Mitt rum kan beskrivas som: Sophie Tisell
Jag tränar: Varannan dag eller så ofta jag kan
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär och sångerska

THE END

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0