Hanging on

Har tänkt på en sak att nu har jag hållit igång rätt länge faktist (tränat), drygt fyra månader. Jag har hunnit gå ner sju kilo. Det tycker jag är rätt starkt gjort men det har inte varit något draktist nedgång. Jag har mycket bättre självförtroende och känsla, jag känner mig friskare helt enkelt! Snart har jag nått mitt mål, 60 kilo. Då har jag gått ner 10 kilo! Kan ni tänka er? Och nu har jag en träningskompis också, Elin! När jag har nått min målvikt ska jag bygga muskler, i alla fall lite grann... inte så där överdrivet mycket, haha..


Jag fortsätter bara i samma tempo, snart är jag redo för beach 2009 redan innan sommaren har börjat! Haha.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Elin

asså du är så grym! btw, sorry att jag inte har varit så aktiv med dig på det senaste dagarna! men jag lovar dig att jag kommer snart:D

2009-01-15 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0