Dinner with friends

Lovers. Det blev tjejmiddag här hemma hos mig! Jag mötte upp tjejerna i Alvik. Det var jag, Mikaela, Sofia, Ella och Sosso. Vi köpte mat och lagade den. Det blev en pasta rätt med kladdkaka till efterrätt och chips och choklad. GOTTTT. Det blev dock inget filmtittande. Vi satt och pratade hela kvällen istället, som var mycket trevligare.

Just nu ligger jag i min säng. Ställde in disken i diskmaskinen för ett tag sedan. Så nu kommer pappa bli glad att det inte står någon disk framme när han kommer (han är typ ute och röjer, haha.)
Nej nu ska jag försöka sova, men det är bara så att jag är lite mörkrädd sörrni. Tomorrow ska jag och Elin typ sola och kanske jogga, eller så drar jag på spinning. Har världens träningsverk efter Stripteasen!

END OF STORY




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0