Confused

AH. Känner mig helt fucking confused i skallen. Idag var det skola, sedan shopping. Pröjsade hem två nya tröjor (måste lägga ner denna shopping-hysteri nu).
Efter det var det öppet hus i Bromma Gymnasium. Coolt.
Pappa var med också. Nej men jag och Elin skulle gå tillsammans, men sedan ville pappa joina också... hm. Ja Bromma Gymnasium, vad kan man säga? Bromma Gymnasium. 37% bor i Bromma och 33% bor i Västerort... samma sak? 60% killar och 40% tjejer. Träffade Andreas, Frans, Andrea och Jackie! En gammal kompis. Nej men man kände typ varenda kotte där... eller kände, kände igen och det irriterar mig lite faktiskt. Jag vill att jag och Elin ska gå i samma skola, klass. Det skulle vara awsome. Men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag tvätta bort smink och sova. THIS IS FUCKING BORING. Och jag är helt förvirrad?! Vad ska jag välja för gymnasium. Tänkte Jensen Norra.. men nu. Con-fucking-fused.

AHHHhhhh. NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0