C.E aerobics striptease

HABIBISSSSSSSSSS.

Idag hade vi Carmen Electra Areobics Striptease på gympan. Det var Sofia och Sou som höll i lektionen. Det var kul med vissa var dock otaggade, men inte jag. Nej. Så nu har man lärt sig några schyssta moves. Me like. Kommer nog ha användning för dom i framtiden (mohhahaahhaahaaa ha ha)

Idag ska jag plugga. Åhhhhh, jag måste verkligen plugga även om det är SÅ FAKCINGGGN BORING. Jag kanske drar till gymmet på ett litet pass med mumie. Får se, får se. Men habibisss en sak är klar... I'M SO FUCKING HOT WITH MY NEW MOVES.



Känner mig het, nästan lika het som Carmen Electra

END OF STORY.


Kommentarer
Postat av: Elin

men det är du sophie, du är grym!

2009-01-22 @ 19:41:35
URL: http://kiados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0