Bruten hand kanske

Hejsan allihopa. I don't like mondays...
Igår tyckte pappa jag kom hem på tok för sent för att vara en söndagskväll, suck. Så han har typ ADHD. Plus på det så ramlade jag också, så mina nya byxor gick sönder och jag skrapade upp knäet!!! FUCK. FUCK. FUCK. Men mamma lovade att fixa ett par nya, så vi får se hur det blir. Nej men nu har jag typ gjort illa handen också. FUCK. FUCK. FUCK. Så jag tror den är bruten, eller kanske inte bruten men en spricka eller ur led. Så nu ska pappa (som fortf har ADHD komma och kolla på den.) Fan också, fan. Hoppas den inte är ur led för då måste man typ vrida tillbaka den och det sägs göra jävligt ont. Och jag kan inte gå till skolan. Jag är jävligt klantig eller så är det gud som straffar mig för att jag var ute för sent... hm...



Det ända som kan trösta mig nu är mat, mehhee

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0