Bränd kyckling

Hej. Jag är bränd. Bränd kyckling. Igår verkade det helt okej (jag solade ni vet.) Men nu, nu är det helt cp! Jag blev rödare och rödare, haha... det var väl värst innan jag skulle sova. Nu är inte lika rött, så det är bra. Men ändå, jag ser ut som Johan Glans! Som en skär gris! Burned chicken. NO. Detta funkar inte.

Hoppas det blir bättre tills imorgon iaf. Jag hade tänkt att träna idag, men jag orkar inte. Jag orkar inte gå till gymmet och se ut som dagens middag. Nej. Men imorgon ska jag fan, jag ska träna varenda dag nästa vecka (okej en vilodag.)
FYFAN vad jag har tråkigt. MEN, på onsdag den 28 Januari ska jag på Oasis i Globen!!! Woho! Och på fredag är det studiedag! Woho! Så det finns ju lite att se fram emot.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0