2009

Nu är jag hemma från Åre! Och det är mitt första inlägg år 2009! Orkar dock inte skriva någon krönika eller något sånt... inte nu i alla fall.

Nyårsafton var skitkul! Vi åt en skitgod nyårs middag, sedan gick alla (20 pers)... det var dock inte bara folk i vår ålder, föräldrar också haha. Men i alla fall, vid midnatt så gick alla ut och skreeek gott nytt år! Efter det gick jag, Klara, Frida, Emma och My ner till torget (centrum). Där var det flockat med ungdomar, 14-20 års åldern kan jag tänka mig. Det såg rätt komiskt ut. Det var några 20-åringar som försökte få med oss hem och sa att vi fick deras guldhattar om vi gjorde det, haha, pretty waaasted.

Tågresan hem var helt okej. Tåget gick åtta på kvällen och skulle vara framme i Centralen dvs. Sthlm klockan fyra på morgonen, men man fick dock ligga och dra sig till klockan halv sju. Men i alla fall - på kvällen kollade vi på film (300) den var helt okej och sedan soov vi. Jag och my brotha hade en egen liten sovhytt och pappa och Jörgen hade en liggvagn, stackarna. (Misstolka inte, they're just friends haha.)

Idag har jag baaaaaraaaa slappaaat!!! Superskönt genom att även om jag sov bra denna gången så var vi ju tvugna att gå upp HALV SJU. Ahhh. Så jag har inte orkat något idag. Fast sen pallade jag mig ut och jag och pappa åkte då och hyrde film. Jag tänker ha en liten egen kväll för mig själv, haha. Det är faktist skönt när man har umgåtts och anpassat sig efter folk i några dagar, att bara vara med sig själv. Jag hyrde "My blueberry nights" med Jude Laaaw och Norah Jones och några till (AAHHHH) och " In the land of Women" med Adam Brody, Meg Ryan och KRISTEN STEWART (Ihhhh, twilight stjäärnan you know). Jag har velat se den länge men sist ville inte Sofia och då fick vi se tråkig rysk film istället, hahha. Nej nu ska jag starta min egna lilla film-kväll! PUSS.

Kristen är blond i denna filmen, känns lite ovant genom att hon är brunett i Twilight (som är hennes riktiga hårfärg antar jag)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag ville inte se den för den verkade vara en töntig romantisk komedi!!

Eastern Promises utspelar sig i London och handlar om ryska maffian, mycket intressant! Puss på dig din lilla romantiker

2009-01-03 @ 00:49:30
URL: http://blottandeinfo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0