You make me feel like no boy can make me feel

CIAO. Hade nationella prov idag. Fuck me vad det sög. Hann inte ens göra klart alla frågor! DAMP.

Tränade efter skolan, sedan drog jag hem och åt tonfiskröra. Fuck me vad det var gott. Just nu kollar jag på 2½ Men. Är jag den enda som tycker det är bra eller finns det andra flickor där ute som håller med mig? Älskar Berta, hon är så jävla skön. Haha.

Allstå fatta att det är dags för gymnasiet snart. Det är helt osannolikt. Jag slutar nian snart, pratade med en gammal vän igår. Han säger att alla tydligen förändras i ettan, vissa byter kretsar etc. Jag är fan rädd. Är jag redo för detta? Tiden går för fort, den rusar iväg och ju mer jag jagar den desto mer försvinner den. Jag och tiden har nog aldrig vart riktigt bra polare, vi kommer inte överens liksom. Jag skulle vilja göra en kompromiss med tiden. Om jag kunde prata med tiden skulle jag säga "SLOW IT DOWN".

Jag önskar att jag och tiden var bästa vänner.


Old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0