Yoga is kinky

HABIBIS. Idag kom jag försent, fy fan vad det sög. Missade en hel fucking lektion, Science. Men, men får fan ta och komma i tid imorgon för då är det nationella prov B. Jag är mer nervös inför detta för då måste man använda paragrafer och shit. Att komma på något att skriva om är nog inte så svårt, det är bara att använda fantasin. Hela jag består av fantasi och en smutta galenskap. Men det känns dock skönt att vi får tre timmar på oss, men ändå, tänk om jag behöver mer? Hann inte skriva klart förra provet. Men ännu en fördel - vi slutar när provet är slut!

Var på Yoga idag btw efter skolan. Skulle gå med Mikki så slank in på hennes hemkunskapslektion (hon slutade en tim efter mig). Jag fick tur nog vara med lite på lektionen (skulle inte pallat att vänta på en bänk i en timme) så jag fick hjälpa till och duka lite. Sounds boring. Men fick smaka på maten sedan och det gjorde mig nöjd. Yogan var bra föresten, har anmält mig nu. YEY.

NEJ MOTHERFUCKAS. Nu ska jag njuta av den tomma lägenheten. Pappa är bortrest i två dagar så jag och min bror är ensamma. LIKE. AND. END. OF. STORY.


Tummen upp för Yoga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0