Världens bästa sportlov

MY LOVERS! FYFAN VAD JAG SUGER! Ingen update alls! Men jag får skylla på att jag har varit i London! SORRY.
Jag har haft (och har) världens bästa sportlov! På fredagen var det CK hos Sofia, helt lugnt, jag sov hos henne också. På lördagen var det fiesta at her place! Hennes pappa är i Mexiko så hon har hela lägenheten för sig själv. Det var en grymt rolig fest en riktigt bra inspark på sportlovet. På söndagen packade jag och på måndagsmorgonen bar det av till London!

LONDON VAR GRYMT. När vi hade landat och checkat in på hotellet drog vi till Notting Hill. Käkade på en skitgod resturang som ligger vid Notting Hill Gate, precis vid tunnelbaneuppgången typ. Några meter bort. Nando's hette den. Asgod mat. Nästa dag var det dags för Madame Taussauds (stavning?), London Eye, Buckingham palace och shopping! Samma kväll åkte vi också in till Picadilly Circus och gick på ett museum som heter Beilive it or Not! Dag tre checkade vi in ett skräckhus, en nöjes grej - var skitkul,  and Tower Bridge (de flesta kallar den London Bridge med det är helt fel, London Bridge är platt.) Sedan blev det mer shopping på Picadilly Street och Regent Street. På kvällen träffade jag, mamma och brorsan även Hanna och hennes mamma!!! De var också i London. Vi fikade vid Picadilly Circus på Starbucks och myste. Sista dagen var det shop until you drop! Hemfärden på flygplanet kändes deprimerande. Jag ska nog bo i London någon gång i mitt liv, några år eller så. Får se om jag stannar, för OJ vad jag trivdes. Alla var så trevliga. Så åk till LONDON! Annars har ni verkligen missat något.

Igår (fredag) så var vi först hemma hos mig och chillade, tog hem lite folk. Sedan drog vi vidare till Sofia där det också var chill. NO MORE COMMENTS ABOUT THAT NIGHT. Haha. Nej men detta lovet har varit skitbra! Har fått London, har fått fest, har shoppat som aldrig förr. Ja, detta kan inte bli bättre. Sammanfattning: Världens bästa sportlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0