Skan-fucking-dal

Skandal efter skandal. Inte nog att Rihanna blev attackerad av pojkvännen. Nu har tydligen Mogi blivit attackerad också (http://mogis.se/) !

HEMSKT. Det finns så många jävla störda människor där ute. Det läskiga är att hon blev attackerad i Alvik, där jag och mina vänner ofta brukar hänga omkring genom att vi bor i närheten. Jag är i Alvik dagligen, går förbi det stället där hon blev attackerad dagligen. SÅ. TJEJER. OCH. KILLAR. Köp pepparsprej eller ett alarm. Finns att köpa på Teknikmagasinet. Jag kommer hålla pepparsprejen hårt i fickan i fortsättningen OCH ett alarm. Läskigt. Fyfan stackars henne. Vet dock inte hur allvarligt det är genom att hon inte har skrivit om det än utan bara nämnt att hon har blivit attackerad. Vi får se om hon orkar skriva om händelsen senare.

Idag stannade jag kvar i skolan och arbetade på mitt Art-project. Har kommit ifatt igen nu, rätt så bra, känns soft. Nu är det bara så att vi har Science biology prov imorgon (No prov.) Och jag har inte pluggat. MÅSTE SÄTTA IGÅNG. Helvete.
PUSSAR OCH KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0