Saturday morning

GODMORGON ALLIHOPA! Herrejisses vad jag har sovit skönt! Var så fruktansvärt trött efter denna vecka, så jag kollade lite på The Notebook och grät en tår kanske, sedan däckade jag. Då var klockan tjugo över tolv typ, nästan halv ett, sedan har jag sovit ändå till klockan fem över elva! Ställde dock in klockan på elva, vill inte sova bort hela dagen, men det var sådär alldeles perfekt. Man har inte sovit för länge, men inte för lite heller. Den bästa sömn på länge. Man får inte ångest över att man gick och la sig för tidigt, klockan var ju ändå runt halv ett. AHHH, finns det något som kallas för sömnorgasm?

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Kanske drar till stan och tömmer mitt presentkort på H&M. Haha okej det är bara hundra spänn men ändå. Okej allt det där lät fel. Vi struntar i det. Halv sex ska jag, mamma och Fredrik på musslan och käka Moulelfrittes! MATORGASM. Senare på kvällen är det chillkrök på G tror jag.

Jag älskar gamla filmer, som utspelar sig i en annan tid. Det måste inte vara romantiskt (jag kan ha svårt för sådana filmer, och klichéer är det värsta som finns, vissa undantag.) Jag älskar sådana filmer, med historia. Jag skulle verkligen vilja se den där filmen med Tom Cruise, som utspelar sig under Hitlers tyranneri. Allt detta påtal om ingenting. Nu ska jag äta frukost, eller brunch. KISSES.




Kommentarer
Postat av: Denise

Hur ofta är du ute och festar? :)

2009-02-07 @ 13:59:56
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Sophie

Oj, inte alls ofta.. typ två gånger i månaden om inte mindre :)

2009-02-09 @ 13:31:44
URL: http://thisisatruestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0