På med pjäxorna imorgon

Hola amigos. Stannade hemma idag pga allt kaos igår med Molly etc.

Imorgon är det alltså upp klockan fem som gäller! GOSH! Hur ska jag lyckas med det? Måste komma i säng tidigt ikväll. Jag hatar att gå och lägga mig tidigt och jag hatar att gå upp tidigt. Detta funkar inte allstå. Nej men jag ska ju som sagt till Bjursårs imorgon med några av niorna. Vi har sportsday i skolan och jag valde såklart skidor. Mikaela, Matilda, Frans, Johannes, Calle, Jacob och många fler ska upp dit! Så vi blir värsta gänget. Hoppas att jag bara inte ramlar, inte så att jag inte kan åka skidor, men det skulle vara typiskt. Måste börja tagga till allstå. Bjursårs ligger i Dalarna för er som undrar. Nu ska jag surfa vidare och plåstra om lilla poffsen.

Dagens tips: Böj ögonfransarna! Det gör så att du ser piggare ut och du får ett speciellt djup i ögonen. Och det gör ögonfransarna långa såklart! Nu är du redo att flirta och flaxa med fransarna så att du svimmar av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0