Min Mollymeck

TJU. Igår blev det ingen utgång, fuckade planer. Så jag gick bara på resturang, men Fredrik ville typ inte följa med för att han är cp så det blev bara jag och mamma. Sedan drog jag till Sofia (Sosso kom även senare) och så kollade vi på film hos PenisElin och sedan sov jag och Sofia även över där. Under dagen shoppade jag lite med mamma, vi kikade in på Mathilde och såg att det var rea på Day by Mikkelsen. Köpte hem en kofta och en tunika och la även undan en annan tunika och en tröja från Odd Molly! Hihi, jag eeelskar kläder. Men nu är jag typ... pank.

Idag när jag vaknade upp hemma hos Ein verkade allt bra.
Sofia var glad och sa "Idag har jag vaknat på rätt sida!"
Jag åt en jättegod frukost och sa "Detta kommer bli en bra dag." Hade redan börjat planera in vad jag skulle göra. Men sedan när jag har hyrt skidor med min pappa och vi sitter i bilen (till en skidrisa till bjursårs på tisdag m. skolan) får jag höra det som förstör hela min "bra" dag. Min supersnälla voffsepoffse Molly har råkat illa ut. Hon har blivit biten av en jävla schäfer. Hon bodde hos en kennel när pappa var i Gbg, och en av hundarna där bet henne. Hon hade tydligen blivit biten igår kväll och idag så hade hon blivit opererad på morgonen. Det knöt sig i magen. MIN lilla poffse? Hon är världens snällaste hund och skulle aldrig kunna vara kapabel till att göra något sådant hemskt! Hon hade tydligen gått in på den hundens "revir." Men vafan?! MIN MOLLY. Världens snällaste. Fyfan vad jag är förbannad och ledsen. När hon kom hem var hon svag som ett nyfallet löv och helt drogad av narkosen och smärtstillande. MIN MOLLY. Jag älskar min poffse.


 



 


Jag och tjockisen i 6:an


Kommentarer
Postat av: Amanda

MOLLYYYYY <3:(

2009-02-13 @ 19:43:09
URL: http://blottandeinfo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0