Love until we bleed

HEY. Today it is monday. Bad update (as usuaaal? sry!!!)
Idag var jag: En massa blandade känslor - Imorgon vill jag vara: En känsla, en bra känsla

I söndags så köpte jag nya chinos! Mina gamla är förstora. Sedan drog jag hem till Sofia ett tag där Ella och Elin också befann sig. Sedan kollade jag på "The Holiday" och åt chips och choklad. Mums or what?
TODAY så vare skola, sedan gym, sedan hem. Jätte intressant dag va?

Nej men jag känner att allt går mer uppåt nu. Jag hoppas det. Men så fort jag tillåter mig själv att må bra, så ska det alltid fucka sig. Känns det som, eller det gör det. Men jag måste intala mig själv att det inte gör det och tro på det. Då kanske inte allt vänds upp och ner. Det blir som ett timglas liksom.

JAG STÖR MIG PÅ EN DRÖM. En dröm som jag har haft. Fuck vad jag vill uppleva den drömmen, svingas runt i hans armar. Jag vill drömma föralltid. Förlora mig i drömmarnas land.


Det är typ såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0