I'm going to L-L-London

MY DEAR POLERS. I'M GOING TO LONDON. I'M GOING TO FISH'N CHIPS AND BIG BEN.
That's is the truth! Jag ska till London under sportlovet. Yeah, yeah, yeah. Är fett taggad. Har aldrig varit i London, dock Paris. Men nu får vi se, är jag en Paris-tjej eller en London-tjej? Eller en Paris-och-London-tjej? Svaret kommer inom snart framtid! Ska bli superkul. Min kompis Hanna ska också dit, under samma dagar, typ. Så vi bestämde att vi ska träffas där någon dag, kanske shoppa på Primark eller Harold's. Dansa ner för Oxford Street eller något likande. Kanske svänger in på Starbucks också. GAAAH! I'm exited.

Igår kväll, friday allstå. Så åt jag middag hos Sofia med Sosso. Vi åt typ nachos med kyckling i ugn eller vad det nu hette. Var sjukt gott i alla fall. Har blivit en jävla massa middagar på sistone. Idag blir det också en, en födesledag middag! Men det är bara tummen upp! Mikaela fyller SWEET 16 idag! HALÅÅÅ, fett nice ju! GRATTIS MIKKI-PIKKI. Jag kommer ihåg när hon fyllde fjorton. Haha. Det var typ två år sen, vad tiden går. Nej nu ska jag äta lunch (vaknade typ nyss) sedan ska jag göra mina gymnasieval! Äntligen får man skiten överstökad.
PUSS. PUSS.


Ska jag tagga till med Fergies - London Bridge nu?! Hell no.
The Clash - London Calling, är det som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0