Godnatt

GODNATT ALLA KISSEKATTER. Nu ska soffan gå och lägga sig i sängen. Har fört över lite lykke li och coldplay till mobilen, så det blir trevligt på bussresan imorgon. Men allstå jag missar Gossip Girl hela tiden. Så mycket att jag inte ens följer det längre. Det är faktiskt bra, inte GAAAHHH-jag-dör-bra, men man blir ju lite irriterad när man har missat varenda avsnitt sen i typ Oktober. Får ladda ner dom eller hur man nu gör (?) Var i Vällingby centrum idag btw, köpte en taklampa till mitt rum och en kofta och en tröja, hehe... Well, well.

Chris Brown är jag besviken på. Nu kan jag knappt lyssna på han på radion i bilen (inte för att jag har varit ett bigfan av honom) och om jag ser någon bild på honom ser han faktiskt rätt farlig ut, lite sjuk ut. Det är något i hans blick. Förut var han söt, Chris liksom, ingen speciell sådär för mig... men nu är han... han är bara, ah! Han är, galen. Negativt galen. Helt jävla skum. Aja, nu måste jag sova. PUSS.
(För er som inte vet vad som har hänt med Chris - han har misshandlat Rihanna...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0