Fucking in the bushes

HOLA MI AMORES (Eller hur man nu säger?)

Är det bra med er? Med mig är det bra, men trött som fan. Ser dock fram emot imorgon för då blir det CK hos Sofia. Längtar. Längtar efter att umgås, skratta, slappna av och vara uppklädd och snygg!

Idag så gjorde jag mitt No-quiz som det visade sig att man kunde få MVG på! CP-lärare. Varför säger han inget? Och jag hade tagit min kemibok istället för biologiboken. Så det blev inte så mycket plugg för min del. Men klarade matteprovet! Fick G, woho! Inte så men vafan, jag hade IG i matte innan så. Matte är icke min starka sida eller min favvisämne. Idag fyller min moster Anne-Cathérine år också! Så ska dit på middag ikväll vid halv sex. NEJ nu ska jag kolla på detta klippet. OCH det ska ni med. I fucking love Oasis.



PUSSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0