Forgive me

Ingen uppdatering alls de senaste dagarna. Sen i måndags och nu är det torsdag. Vilken skandal. Nej men det har varit turbulent med Voffsen som har gjort sig illa och allt. Har stannat hemma typ alla dagar förutom i tisdags för då var det ju Bjursårs!

Bjursårs var så jävla kul. Det var soft för alla åkte typ lika bra, eller alla var på samma nivå. Ingen kom efter eller något sådant. Så det var nice! Det perfekta gänget och det perfekta skidvädret! Inte för kallt, inte för varmt. Inte dö mycket sol så att man svettas som en apa utan lagom, snön var perfekt. Det var perfekt. Och bussresan var inte heller så dum, förutom att vissa människor spårade lite på hemresan. Fyfan vad kul det var! Är så glad att jag följde med! En grej som jag inte kommer glömma i första taget. Genom att det är sista terminen på grundskolan och med klassen känns dessa grejer extra viktiga och betydelsefulla. Men ni vet väl att jag fruktade att göra en vurpa? Haha, om jag vurpade. Men det var icke på skidor. När vi skulle äta lunch skulle jag gå och sätta mig, men sedan var det ashalt på golvet. Så jag halkade och fick ketchupen uppkörd i ansiktet! Mikaela blev chockad och trodde typ att jag blödde. Fyfan vad det var kul, men pinsamt.

Nej snart kommer mamma och vi ska först till veterinären med Molly poffsan och sedan kanske jag ska slinga håret lite hos frissan! Vi höres. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0