Swallowed in the sea

TJA. SKOLA. SEDAN. HEM. IGEN. OCH. ÅT. MAT. DET. VAR. GOTT.

Ja sammanfattad dag kanske. Men det händer ju alltid massor med saker mellan dedära punkterna. Fast idag orkar jag inte beskriva allt, så jag gör det i punktform. Helt enkelt.

Har EJ pluggat till matteprovet! SHIT! Klockan är fan halv tio. Jag ska alltid fucka det. Aja, kämpa på, eller? DENNA SKITEN. Vill få den över, måste bita ihop. Tänka positivt.
Saknar kärlek, saknar bekräftelse, behöver bekräftelse, saknar att bli matad med kärlek och bekräftelse. Inte för att jag har upplevt riktigt kärlek. Men ni vet, kärlek bara. Lite grann. Jag vill ha sommar, på sommaren svävar kärleken i luften. Kärlekens årstid. Då jag är född, kanske därför jag vill ha det så mycket, när det är som kallast. För jag passar nog inte in under vintern, det är som jag och tiden, jag och vintern är nog inte heller så bra vänner. Önskar dock inte det heller. När sommaren är som längst bort, saknar jag den mest. När kärleken är som längst bort, saknar jag den mest. SAMBAND.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0