I wanna run, smash into you

God eftermiddag polerz!
Nu är klockan 16.03 och det är saturday. Igår var jag på spex i bromma gymnasium.
Det var helt OK, kan tänka mig att det skulle varit jävligt värt om man gick i bromma.
Mycket internskämt och sådant etc. Men forum hade gjort ett bra jobb! Sedan var det tänkt att jag skulle dra vidare med några av mina polers... men jag hade en sådan där kväll där jag bara kände mig otaggad och inte snygg alls - så det blev hemfärd, och jag hann hyra en film också. Små skandaler hette den och den var bra. Fem toasters.

Det finns saker som är så svåra att släppa. The hardest thing in life is letting go of something you thought was real. I wanna run, smash into you.

PUSS PUSS mina kära loverzzz (och tack för den söta kommentaren i mitt tidigare inlägg, extra stor puss till dig!)




Kommentarer
Postat av: K

jippi! fortsätt att uppdatera! <3

2009-12-16 @ 18:49:09
Postat av: Saadet

Najs blogg:D ska vi följa varandra på bloglovin? kram:)

2009-12-18 @ 13:30:10
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0