Onsdag

Tja alla fans..................................................

Idag är det onsdag, mitt i veckan enligt mig. Tiden går så fort nu, nej ush nu ska vi tänka positiva tankar. Idag ska jag typ träffa Hanna, vet inte vad vi ska hitta på riktigt än! Men det blir något nice antar jag, alltid kul att umgås med Hannu! Igår blev det dock ingen bowling, jag hjälpte Elin att passa fille med Ella. Vi lekte i parken, kurragömma och kull haha. Senare vid nio-tiden hämtade Emelie och Elin upp mig med Emelies bil. Hon har tagit körkort nu nämligen. Vi åkte runt i stan, förbi Stureplan och Rissne. Don't Ask. Åt chokladbollar och drack påskmust. Ella joinade oss också. Det var riktigt trevligt. Kom hem rätt tidigt, vid tolv-tiden. Kollade lite på Hancock, sedan däckade jag.

Sofia is now in Serbia. Undra hur varmt det är där. Nog riktigt nice. Men ni vet väl att det har varit en jordbävning norr om Rom i Italien! Yes det bör ni nog veta. Och jag och Ella ska ju till Italien i slutet av nästa vecka, till Rom/Assisi! Hoppas vi får åka. Återkommer about that. Just nu kollar jag på tv, ska kontakta Hannu snart igen. PUSS


Venedig med Sofia 07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0