Glad Påsk

PÅ ER ALLIHOPA!

Inte mycket mer jubel än så blir det. Denna påsken känns seg, ända sen i tors har det bara vart kaozzz. Speciellt när man är ett skilsmässobarn eller hur man nu ska kalla det. Allt är bara FUCKED UP just nu. Är avis på Sofia som är i Serbien och slipper alla problem. Men snart ska jag till Italien, tack Gud för det!

Nej, idag ska jag försöka få lite påskkänslor. Har inte haft några hittills. Men nu när jag sitter här i soffan och kikar på hemtrevliga Äntligen Hemma ger det mig lite hopp. Ska äta någon jävla lunch hos mamma först. sedan ska jag dra till mormor. Spårad familj är bara förnamnet, no more details. AJJA, P&P (Puss och Påsk) PÅ ALLA MINA KYCKLINGAR! OCH HÖNOR OCH TUPPAR OCH HARAR (allt det där you know) ... ÄGG



 

Ge mig lite cred, jag försöker faktiskt

Kommentarer
Postat av: Laetitia ( france)

wahuw ...

2009-05-07 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0