Oh brother

Goddag, goddag! Idag tisdag är jag inte i skolan, och vi som har matteprov och allt! Inte bra, fast ändå bra. Får "mer" tid på mig att plugga genom att det inte blev av i helgen. Skolan kan gå och dö, jag är trött på att slicka stjärt. Men vafan, sedan kommer gymnasiet. Okej, alla säger att gymnasiet är mycket skönare och bättre och blablabla. Visst, det är säkert kul. Men just nu tycker jag bara att det låter jobbigt. Man ska lära känna en ny klass, nya personer. Lära sig att hitta runt i nya lokaler, korridorer. Träffa nya lärare och börja slicka stjärtar på nytt, om inte polera deras stjärtar. Man ska nästan bygga upp ett helt nytt liv! Och det tar ju typ minst ett år innan man kan börja vara sig själv fullt ut och har lärt känna alla rätt bra. Shit allstå, jag låter som en pessimist men vadå! Orka.

Nåväl, idag ska jag till mormor. Ska plugga franska där och lite andra saker typ. Sedan så ska jag äta soppa och pannkakor där, haha. Vem älskar inte sin mormor? Okej finns säkert många som inte gör det men jag älskar min mormor. Lägger in en Coldplay video här nere, åh love them. Förlåt om jag bombar mina inlägg med bara dom nu för tiden. Men dom är ju så bra! Ni får skylla er själva, ni väljer ju att läsa detta inlägget. Och de få som läser min blogg, tack så mycket! Det värmer...


...Och nu blev klockan helt plötsligt halv två och jag får jävligt bråttom! BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0