In my place

Så var det måndag vilket betyder studiedag! Ja, eller en misslyckad studiedag. Har inte pluggat något under hela helgen även om jag lovade mig själv det. I lördags tränade jag och badade med badskum så det drog ut på pluggtiden, sedan så var jag på chillaxin på kvällen. Och i söndags så var jag dödstrött, vi gick och la oss sent + att jag hatar Sofias säng (förlåt Sofia) + att jag var lite, lite bakis. Och idag så var jag skittrött och sov till halv två, sedan åt jag lunch och kollade på Click! Lyckat, sedan slog klockan 18.00 och jag sitter fortfarande i pyjamas. Herregud, jag måste ta ansvar!

Och nu var jag så himla inne i datorn att när pappa nyss sa att maten var klar utbrast jag:
- Jag ska mata mig själv!

Hur ska jag klara provet imorgon?!
Detta suger, och jag måste erkänna att jag har sugit denna helg. (Misstolka inte, fast i för sig kanske bara jag är den ända som kan göra det.) Fuck.

Fuck, fuck, fuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0