Desperata hemmafruar

Tjoman, just nu sitter jag och kollar på Desperate Housewives/gör min försenade hemkunskapsläxa. Idag så var jag hos mormor och hon hjälpte mig lite med franskan. Jag ska börja gå till henne typ en gång i veckan och få stödhjälp (min mormor är nämligen helfransyska.)

Imorgon är det skola som gäller! Ush, fy och blä! Men måste, måste och måste!
Och min franska lärare är orättvis. Jag hade gjort en franska uppsats men fått hjälp av min mormor, för hon är ju min stödlärare nu kan man säga. Sedan när jag lämnade in den fick jag inget betyg på den för den var för bra = för bra för henne! Hon kan ju inte ens prata RIKTIG franska, hon hade till och med rättat uppsatsen fel. Hon är italinare men utbildar franska och spanska. Snälla kan ni ge mig en riktig fransyska som kan riktig franska! Jag börjar tröttna. Förlåt om jag låter stöddig nu men wtf, om man ska lära sig franska ska man lära sig RIKTIG franska!


Help me throw this Chris...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0