Coldplay Globen 17/9 - 08

Världens sämsta blogg någonsin? Aja, jag skriver mesta dels för min egen skull. Jag var i globen den 17/9 och vilka spelade då?!?!?! Jo, COLDPLAY! Jag kan inte få den konserten ur huvudet, jag kan inte få dom ur huvudet, inte Chris Martin ur huvudet. Jag drömde till och med om dom inatt. Det där var en av de bästa dagar i mitt liv! Jag vill bara tillbaka, tillbaka till allting. Jag kan fortfarande knappt förstå att jag har sett Coldplay, sjungit tillsammans med i deras låtar! Det är helt sjukt. Och konserten var sjukt bra! De senaste dagarna har jag suttit hemma och knarkat bilder på coldplay, och Chris. Lyssnat på uppträdandena på mobilen och på youtube. Kollat på interljuver med dom och Chris. Ja allt möjligt! Gått in på wikipedia till och med haha! Nej men det var helt sjukt, och Chris Martin är ju så het! Kolla bara på detta klippet när han sjunger the hardest part som jag hittade på youtube. Det är något med män och deras ryggar, eller vad säger ni? Viva La COLDPLAY!


Jag, älskar, älskar, älskar dom! Det är obeskrivligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0