Bloggtorka

Jag vet, herregud. Världens dåligaste uppdatering, får skylla på att jag har varit sjuk hela veckan ända sedan jag kommit hem från klassresan. Som var superkul!
Och juste... låt mig presentera en vän. Som ni alla kanske inte känner till, eller de väldigt få som läser denna blogg. Sex and the City! Ja, vi har varit goda vänner länge nu. Inte bara denna vecka, nej, nej. Vi har spenderat många dagar tillsammans. Det är perfekt! Hon bara ger mig (jag döper henne till en hon) massor med glädje och jag behöver inte ge något tillbaka! Vissa kanske tycker det låter som att jag inte har något liv och det kanske är sant. Men ingen kan klippa vårat vänskapsband! Just nu kör jag en Miranda, massor med mat + Tivo. Fast i detta fallet, Sex and the City.
Måste börja träna igen. Om jag vill ha resultat måste jag börja bli lika nyttig som Samantha.

Sex and the City och jag kommer alltid vara goda vänner, vad som än händer! Fast just nu kanske vi behöver lite distans ifrån varandra. Men i slutändan finns hon alltid där för mig!



Nästa gång blir det ett intressantare inlägg.

Kommentarer
Postat av: RL

Hej!

kolla in min blogg.

ha det bra ._.

2008-09-06 @ 12:49:41
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/
Postat av: MH

Ja, det är verkligen hemskt när man drabbas av bloggtorka! :)

2008-09-06 @ 22:10:18
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0