Back on track

Tja, tja! Just nu sitter jag och kollar på Coyote Ugly på kanal5. En klassiker som har visats på tv typ tusen gånger. Igår lördag 27/9, haha tragiskt att jag behöver skriva datum och allt, så var några polers hos Johannes polare och chillaxade. Jag mötte upp Niklas och Elin på Brommaplan, sedan så åkte vi gemensamt till Islandstorget där vi mötte upp Johannes som skulle hämta upp Sofia med moppen hos Amanda. Vi drog hem till en som hette Jesper, och där var det lugnt med najs. Jag, Elin och Sofia drog typ hem vid ett tiden rätt tidigt med det var på deras begäran, eller i alla fall Elins eller hur det nu låg till. Men i alla fall, så sov jag och Elin över hos Sofia. Innan kollade vi lite på Titanic men alla däckade typ i soffan så jaaa. Idag har jag inte gjort så mycket och nu blev detta värsta dagboksinlägget men det får bli som det blev!

Anyways...
Brittan is back on track! Kanske lite old news men ändå, starkt av henne tycker jag. Gått från söt oskuldsfull tjej till en lite kaxigare version till vrak och sedan tillbaka, kanske inte lika oskuldsfull denna gången men något åt det hållet. Bravo Britney!



   
sista bilden tagen från aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, märkte nu att det såg ganska fjolligt ut, även fast jag inte menade så ;p haha du fattar!

btw, ditt och mitt inlägg ser typ likadana ut

2008-09-29 @ 20:00:33
URL: http://blottandeinfo.webblogg.se/
Postat av: Sofia

haha, märkte nu att det såg ganska fjolligt ut, även fast jag inte menade så ;p haha du fattar!

btw, ditt och mitt inlägg ser typ likadana ut

2008-09-29 @ 20:00:38
URL: http://blottandeinfo.webblogg.se/
Postat av: sophie

haha skyll på det du,

haha va?

2008-09-29 @ 22:20:53
URL: http://thisisatruestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0