Who doesn't wanna look like a pussycatdoll

Nu är klockan tio på kvällen och jag måste ringa Sofia! Herregud, mamma har beslagstagit telefonen, allstå ah!
Efter inlägget här nedan, så drog jag ut på en joggingrunda. Kände mig trött och hängig, och man blir ju så pigg efter att ha tränat så det var precis det jag behövde. Jag har blivit nyttig (igen) haha I know. Men denna gången är det allvar. Har börjat med att byta matvanor, sedan så har jag börjat göra sit-ups/armhävningar och nu har jag börjat träna. Snart är det dags för gymkort också och så ska jag börja på yoga igen.


Men det handlar ju inte bara om utseende, att man får en snygg kropp. Men man mår bättre både fysiskt och psykist. Det är jätte härligt. Fast egentligen, who doesnt wanna look like a pussycat doll? Haha, men förväntar mig inga drastiska förändringar. Försöker ta det lugnt och så kommer jag om kanske två-tre månader när jag blickar tillbaka se förändringar.
(Har diskat idag också, jag är så duktig.) PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0