That 70's and Café 60

Just nu sitter jag inne med nerdragna persienner med laptopen i knät. Jag tror det är sol ute. Som jag och Sofia brukar kalla detta fenomen "flyktingläger". Alla kanske inte förstår ironin med det hela but that's just us.

Det har inte varit så bra uppdatering på sistone men jag har faktist varit på spa! Hasseludden, ligger ute i Nacka i skogen typ, haha. Men det var helt underbart! Jag fick ansikts behandling och massage och åt god japansk mat. Men dom bör ha ett rum där man typ kan gå in och skrika lite då och då (för man pratar väldigt tyst hela tiden.) Haha, nej men jag ska inte klaga. Det var super, suuuper skönt.

I måndags så var jag och fika på Café 60 mitt i natten med Niklas, Amanda och Sofia. Vi hade värsta spirtuella samtalet och drack Chailatte som smakade bröstmjölk (?) Niklas fick också ryck och hällde socker i mitt hår, thanks!
Och jag älskar That 70's show! Är det någon som vet var man får tag på boxarna?

Gick ett pass på gymmet igår också, det var skönt att svettas lite. Det rullar på med träningen nu. PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0