So come over, just be patient, and don't worry

Idag är det onsdag och sist jag bloggade var i helgen. Men jag måste skylla på läxor, för det är anledningen. Ville gå in på datorn igår men hann inte. Well... idag så åkte jag till mormor efter skolan och pluggade franska! Är fortfarande här. Har fått in lite mer i skallen än vad jag hade innan. Så det är bra nyheter. Bad news är att det kanske kommer regna i morgon, haha. Men jag vill faktist få använding av mina regnstövlar! Love them. Dom är röda och kommer från Esprit eller hur det nu stavas. Har också köpt ett par Gant stövlar, de är bruna och jag älskar dom med. Har också ett par nya från Scorett med klack, de är mer ljus bruna och är förra årets modell så fick dom billigare, 499:- istället för 899:-.
Nu kommer mamma snart och skjutsar hem mig, måste köpa några bra handskar också! Funderar på skinnhandskar kanske, det är rätt coolt. Eller några bra motorcykels handskar till moppen (nej, dom är inte stora och kraftiga som manshänder.) Fast det behöver jag vilket som!

Nu måste jag draaa! BYE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0