Pappa 18 280 dagar!

...Vilket betyder att min pappa fyller 50 år idag 20 oktober! Grattis, grattis, grattis världens bästa pappa. Han är verkligen världens bästa, inte bara för att han är min pappa men han är verkligen det!

Han ställer alltid upp, om jag vill ha skjuts vare det är klockan fyra på morgon eller två på dagen skjutsar han mig.
Men nu är det så att jag är inte så bortskämd så jag alltid ber om det men jag vet att han gör det om jag säger till!

Han får inte damp så lätt, det tar typ hundra år innan han får utbrott (när han blir sur blir han verkligen förbannad.)
Detta tycker jag är ett under genom att han bor med mig.

Han är rolig, han är inte som alla andra pappor.

Han pratar med mina vänner och försöker alltid ha ett leende på läpparna.

Även om han har det hur jobbigt som helst på jobbet eller allmänt så ställer han som sagt ALLTID upp. Då menar jag verkligen ALLTID. Han ler och skrattar och försöker få mig på gott humor även om han själv har det tufft.


Han prioriterar alltid mig och Fredrik (min bror) först. Det finns inget annat som går före.

Han ställer även upp för mig och mina vänner och låter oss sova på Ulfsunda, och försöker verkligen ordna så vi får det jätte bra om dom även kommer hem till mig och förbereder och städar och lagar mat, haha!


Och han är snygg och var en "legend" på dansgolvet, ni skulle bara sett honom när han var ung! I'm telling you.

... Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst. Men han är världens bästa pappa och PERSON! Det finns ingen annan pappa som honom. Jag har sett andra pappor på stan etc och dom är inte alls som han. Jag blir förvånad att dom inte är som han. Men det är ju för att min pappa är outstanding och har världens bästa hjärta. Han är drömkillen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0