On the weekends, we try to get our share

Happy saturday! Igår var det Fredag, det startade med en vanlig skoldag. Åh herregud vad jag var trött! Jag var så himla trött ändå gick jag och la mig lite, lite tidigare. Helt sjukt. På kvällen skulle vi äta på Kullens typ, Elin och Ella ville käka där. Men det var fullt plus att det bara var massor med 50 plusare där med vinter jackor och alkohol problem. Sedan får vi ju inte glömma cigaretterna och konsekvenserna av hur deras röster låter pga av det. Tänk er "rök-Maggan", ett internt skämt mellen mig och Sofia. Det slutade med att fyra personers middag blev en fem personers middag i Kungshallen. Men det var nice det med, och vi stötte på ett par jätte sköna fransmän. Ah så snygga, love. Kvällen avslutades med bio, det var helt och håller impuls i sista sekunden. Vi såg Wanted med bl.a. Angelina Jolie.

Idag har jag inga direkta planer, inte för ikväll i alla fall. Just nu siktar jag på att vila (!!!) och sedan kanske färga håret. Mitt solblekta hår är ju borta. Satsar på en lite mer mörkare blond nyans, I think? Well, well vi får se hur det blir med det. Nu ska jag chilla vidare (och kolla på The Hills.) Vi hörs polers. Kiss.


Coldplay - Death and all his friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0