Nobody said it was easy

TJA. Dålig uppdatering, så sorligt när man säger så. Men plugg, plugg och fest! Var på min gudfars 50års fest i lördags på Ulfsunda Slott, Tomas Ledin var b la där. Men som tur var jag inte ensamt barn, Emma, Julia och Julias kille Marcus var där också så det var nice. Festen började typ vitt ett, först var det asiatisk buffé med bl a sushi. Sen fannas det massage och massor med grejer som aktivitet. Vi tog yoga och bastade och drack kall öl. Ah så gott när man bastar. Aja, sedan avslutade jag hos en makeup-artist som sminkade mitt fest smink! Det blev sotade ögon. Kvällen rullade på, och dom hade vattenvipor där också! Haha, ett skämt uppstod som lät "Är det tuuupac?." Det var någon snubbe som frågade om det var tobak i vattenpipan men det lät som han sa tupac. Aja det var väl bara vi som tyckte det var kul, haha.

Men det var super kul! Verkligen! Somnade dock jävligt sent så jag är jävligt trött, men det är väl logiskt. Nu ska jag snart schleepa. Måste bara plugga lite på Strindberg först! Bajs, bajs och bajs.

Har btw fått mina skolfoton men dom är hemma hos pappa just nu, undrar hur jag blev. PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0