Just waiting ’til the shine wears off

Godkväll, nu är klockan tio och här sitter jag och chillar framför datorn/tvn. Vilket nörd jag är, men det är ju inte helt fel att vara en nörd. Det kan ju vara något posetivt också eller vad säger ni? Idag så var det en helt okej dag fast hemresan var dock blöt, men det var kul. Det regnade idag plus att jag kör moppe, kanske inte en sådan jätte bra blandning men, men! Det funkade och jag kommer ju hem på fem minuter, yes thank you!

Kollade på Idol ikväll, sippade mellan Idol och Top Model! Whitney vann, that's right! En mullig modell i modevärlden = en normal viktig prick in real life! Men i alla fall, förlåt mig fömen vafan har hänt med Idol?! Det suger typ. Kanske lite att ta i men herregud vad det har försämrats, deltagarna, juryn, ALLT! Juryn är ett par mesar, kolla bara på bimbon i mitten (vad hon nu heter igen.) Fördomar? Ja kanske lite, men vadå! Jag gillar inte hennes attityd. Skärp er juryn! Vad hände med den skarpa och ärliga kritiken som kom från Kishti och allihopa? Gone! Det finns väl en eller två tjejer som är helt okej, en är ju väldigt bra dock... Anna eller vad hon nu heter. Killarna är det väl en, men herregud! Sorry men resten är inte så mycket att ha (inget personligt.) Nej, resten kommer antagligen bli märkta i pannan med Idol-stämpeln och leva med det en lång tid framöver. Samma sak händer antagligen men vinnaren och tvåan, och trean och... 



...Vi får hoppas på det bästa men Idol och Idol-juryn, skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0