I need to start a new life

Öppna din SMS-inkorg. Bläddra neråt 5 gånger och skriv innehållet i sms:et efter frågan. Upprepa samma sak för varje fråga.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Sophie jag ska till sångläraren kl 5 den 13 november, du får gärna följa med om du vill!

Vad gillar folk bäst hos dig?
Du har 10 nya meddelanden i 3svar.

Vilken raggningsreplik faller du för?
Vi är på väg

Vad var det första du sa imorse?
Vad har dom sagt?

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Haha det ser ut som att jag har en bullfitta

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
 Allstå jag är den ända som inte har fått fotot, hur ser du ut?

Så vad säger du under förspel?
Ingen fara, Mikaela har åkt, så

Och efteråt?
Ne, allstå inget så tragiskt, om man nu kan säga så.

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Yes, jag har redan sett dom här avsnitten

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Haha, sant. Dom fekk4r 1 br0mm4

Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
Ja, det låter mysigt

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHHAHAHHAHAHA!

2008-10-21 @ 18:46:24
URL: http://blottandeinfo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0