Fan-fucking-tastic

Fantastiskt. Jag har pluggat, woho! Vilken kick man får här allstå, duktig jag är.
Duktigt Sophie (klapp på axeln.) Har hunnit göra matteläxan, plugga till science provet och arbeta lite på engelska tankebubblan till uppsattsen! Duktigt Sophie (klapp på axeln.) Snart ska jag gå och lägga mig i tid, i alla fall lägga mig ner och läsa lite i någon tidning så jag sedan kan somna i alla fall runt elva.

Här bjuder jag på en liten låt som bevis på min uppskattning till det jag har uppnått idag.
Vet inte varför jag valde den men antagligen för att jag tycker den är super bra. Klassiker.
Godnatt. Puss. Kram. Klapp. På. Axeln. Sussar. Nu.

Aerosmith - I don't wanna miss a thing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0