Fall and the summer will evantually rise

HÖSTLOV. HÖSTLOV. HÖSTLOV.

Vad kan bli mer härligt än så? Nu är det höstlov + att det är fredag = party, party. Och denna vecka har det gått hyffsat i skolan också. Har lämnat in min engelska uppsats som jag blev rätt nöjd med hoppas på ett VG+ eller ett MVG kanske.
Ikväll ska jag typ vara med Hanna och Sofia, sen vet jag inte om mer folk hänkar på men vi kanske skulle dra till Johannes. Nåväl, jag vill ha party typ varje dag denna vecka! Okej överdrivet men ha kul typ varje dag! Vill inte att någon dag ska gå åt spillo.


Coldplay - Lost (video from the Viva La Vida tour)

Nu måste jag gå ska ringa lite samtal osv. PUSS, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0