Yes we can

Allstå jag har funderat på, hur känns det egentligen att vara ett av världens mäktigaste lands president? Vaknar man upp varje dag och tänker: I'm the president of U S A, eller är allting nästan detsamma. Och blir det svårt att inte glömma bort sig själv, att inte tänka på vad man egentligen är och heter utan att man nu mera är mr. President och nästan inget annat. Det är ju en enormt stor uppgift! Det är ju helt sjukt, men jag hoppas att Barack Obama ska klara av detta jobbet. "Yes we can!" som han sa.

Idag var jag i skolan, försov mig dock och sedan hade jag lock för öronen hela dagen (?). Min lärare sa att det kunde vara första tecknet på en öroninflamation men det hoppas jag verkligen inte! Jag vill inte bli sjuk och ha ont i öronen varje dag typ. NO THANKS. Nej nu måste jag fortsätta med mitt tal om Jude Law. Vad ska jag säga egentligen? Just nu sitter jag och skriver om på vilket sätt tjejer och killar blir attraherade av honom osv. Hur ska detta gå? KISS. KISS.


 

Ett av världens snyggaste par någonsin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0