The winner takes it all

Jaaa så var det president val i Amerika! Jag hoppas på att Barack Obama vinner, det gör väl de flesta. Men McKain (eller hur han nu stavas, who cares) är så gammaldags, han vill typ ha kvar soldaterna där de är och kommer antagligen dö inom en kort tid så varför ska Amerika rösta på honom?! Obama ska bli president.

Nåväl, idag så stannade jag hemma igen pga vissa orsaker. Men sedan kände jag mig bättre, då kom mamma och hämtade mig och så åt vi lunch på Coffe House By Goerge och sedan så klippte jag mig! Jag klippte mig rätt kort genom att håret var så slitet! Det blev rätt najs faktist. Sedan drog jag till stan med Hanna och Lovisa, vi kollade på kläder till the happening senare i veckan! Jag och Hanna hittade bra saker, hihi. Nu längtar jag bara på att det ska bli fredag, för då är det som jag sa, the happening = FEST! Och det är inte vilken fest som helst utan det är maskerad! Woho, jag och Hanna ska vara skolflicke tvillingar.



Det var allt från mig idag! Eller det kanske kommer mer, men just nu säger jag PUSS.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0