Sun-fucking-day

Ni kan gärna läsa inlägget innan detta om ni inte orkar, jag har en sån där "sun-fucking-day" if you know what I mean.

Brukar du komma i tid HAHAHAHA, nej
Vad hade du i din mun senast En cashewnöt
När mår du bra När jag känner mig fri, inte har några krav på mig, inga problem (kanske en liten fling men det beror på)
När blev du fotad senast Igår
Hur känner du dig nu Ångest inför morgondragen
Kan du laga mat Ja det kan jag faktist
Vad pluggar du Jag går i nian ännu så läser inget
Vad tycker du om fötter Ush
Är du smart Ja
Är du aktiv i skolan Varierar
Vad saknar du Framför allt någon jag kan pussa på!
När och varför grät du senast För att jag var förbannad, haha
Var det pinsamt att svara på det Nej
Hade du en bra kväll igår Ja det var skönt faktist (misstolka inte)
Din favoritdryck på morgonen Om jag får vara lite onyttig varm choklad, men mjölk är gott
Är du nöjd med ditt liv Den dagen jag är nöjd är det kört
Vad vill du jobba som Programledare, journalist
Har du tråkigt just nu Ja genom att jag sitter och svarar på de här frågorna
Vad gör livet värt att leva Att jag känner att jag kan klara mig själv men ändå har något att brinna för
Vad i livet ångrar du Jag ångrar mycket, men det är ingen ide att sitta ner och älta
Är du musikalisk Ja det är jag, genetiskt
Vad lyssnar du på för musik Indie, rock, alternative etc
Kategoriserar du dig själv i någon stil Nej, jag blandar min egen stil med trend
Är du bortskämd Ja, tyvärr
Är du trött Ja!
Vad gör du imorgon Går i skolan...

Din första

Operation Har aldrig opererat mig
Första piercingen När jag gick i trean tog jag hål i öronen
Första bästa vän Lotta Lilie
Första priset Kommer inte ihåg
Första sporten du började på Balett
Första husdjuret En kanin som hette Pricken
Första semestern Spanien och Mallorca när jag var en liten skit
Första konserten Tror det var någon grej i globen men Robyn, Westlife, Anastacia m.fl.
Första kärleken Jag har aldrig haft ett riktigt fast förhållande

Favoriter:

Filmer Svårt, men kärleksfilmer och Harry Potter haha
Tvprogram SEX AND THE CITY
Kroppsdel På mig själv tuttar, ben på killar ryggen!
Sport Går inte på någon sport men badminton verkar kul
Plagg Strumbyxor och sexiga klackar!
Bok Jag har ingen specifik favorit, gillar många

Just nu:
Äter du Inget
Dricker du Inget
Ska du Kolla på film
Lyssnar du på Ljudet från James Bond filmen pappa har somnat framför
Väntar du på En fest som blir av på fredag!
Tittar du på Girls can do two things at the same time så James Bond och det här
Har på du på dig Jeans, tröja, strumpor

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon Svårt, kan ha världens finaste läppar men ingen blick som jag fastnar för så ögonen!
Kortare eller längre Lååång
Snygg mage eller snygga armar Svårt! Men mage får jag nog säga
Busig eller lydig Busig
Långt hår eller kort hår Mellan långt
Brunett eller blondin Brunett!
Charmig eller flirtig Charmig

Har du någonsin:
Brutit ett ben Nej
Rymt hemifrån Ja när jag var liten tror jag, haha
Röntgats Ja när jag var liten, liten
Krossat någons hjärta Inte vad jag vet?
Gråtit när någon dött Ja

Tror du på:
Gud Ja, alla har sin egen uppfattning om gud (men är inte sådär superkristen)
Mirakel Är inte säker men ja jag tror faktist det
Aliens Är inte säker men jo det bör finnas något där ute!
Magi Hm... nej
Himlen Ja
Tomten Mja, men man vet ju aldrig hihi

Sex på första träffen Det beror på
Kyssas på första träffen Ja
Änglar Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0