Stephenie Meyer

Heter författaren till bl a boken Twilight! Och min mormor och hon har samma efternamn btw!

Jag har nyss börjat läsa boken och jag har redan fastnat för den! Måste fortsätta läsa.
Låg i kofta, trosor och höga stumpor och läste den. En riktig läsa-bok-outfit? Var på ett möte idag klockan fyra av privata skäl och sedan så åkte jag och mamma till Vällingby centrum där jag köpte en ny halsduk och nya vantar i färgen svart! Har redan en vit och vita vantar så bestämde mig för en svart (very interesting.)

Nej nu ska jag lägga mig i min säng och gosa med min lilla hund (som tror att hon är gravid/har en bebis) det kallas "skengravid" i hundvärlden. Det är skitgulligt men också skitirriterande för hon är ängslig hela tiden och går runt och gnäller - fast den gulliga delen förstår ni nog. Hon låtsas att hennes gummi-Pluto är hennes lilla barn. SO. CUTE.



Nu ska jag schleepa (eller nej jag ska läsa) but don't tell anyone.
KISSES! Idag avslutar jag med ett utropstecken också. Eller nej det blev en punkt.

Kommentarer
Postat av: S

Som jag sa under filmen, så är Stephanie med under där där scenen när Bella och hennes pappa äter på det där "cafét" eller "diner" som dom säger i USA..

2008-11-24 @ 23:24:54
URL: http://blottandeinfo.webblogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

hej!

allt bra?

:D

2008-11-25 @ 14:06:35
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: sophie

yes I know! ;)



japp everything is fine here!

2008-11-25 @ 16:23:25
URL: http://thisisatruestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0