School is so kliché

Alltså ahhh, det finns inget jobbigare än skolan. Vem tycker inte det? Men jag är en människa som hatar att ha press på mig och regler och tider att passa. Jag vill ha frihet! Jag trivs inte när folk säger åt mig vad jag ska göra. Fast jag vet att om jag inte presterar bra i skolan kommer det ju ändå sluta upp med något skit jobb där folk bossar över mig!

Som Niklas eller vem det nu var som sa det, i Sverige klagar vi så mycket på skolan. I vissa länder är det barns högsta dröm att få gå i skolan och när de väl får gå i skolan jobbar de som hästar! Jag skulle fan behöva göra det nu! Men ush så tråkigt det är och herregud vilket patetiskt inlägg detta blev men behöver få skiten ur mig! AHHH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0