Om jag kunde drömma

- Ja så heter boken Twilight översatt på svenska

Jag får nog ta och läsa den. Vida och Sofia tjatar om att den är så bra.
Men ikväll eller idag eller hur det nu blir klockan 18.00 ska vi se själva filmen!
Killen i filmen är skitsnygg och Sofia är typ kär i han. Så då blir det ju extra kul att kolla (om bara inte Sofia sitter och kvider bredvid mig.)


Igår så var det typ middag/chillkrök (?) hos Sofia. Jag sätter in frågetecknet där pga av att det inte riktigt var något utav det. Haha. Men det var treeevligt. Nu kollar jag på reprisen av Stjärnor på is och kollade innan lite på reprisen av Idol 2008 för jag var nämligen där ju! Nu ska jag försöka kolla lite i mina pluggish böcker.

PÖSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0