Living for the weekends

I SUCK. Lika tragiskt att säga det varje gång men sist jag bloggade var i måndags och nu är det torsdag. Pinsamt.
Men allstå jag skyller på plugget hela tiden men det är pga av det! Förstår inte hur Blondinbella orkar med allt, jag beundrar henne! Well, well...


Vad händer i helgen då? Jo på fredag (imorgon) så ska jag som sagt på Idol 2008 med Emma, Pappa, Fredrik och Fredriks kompis Marc. Och genom att jag är en duktig flicka så följer jag med och jag tror faktist att det kommer bli kul! På lördag är det middag/chillkrök i Råcksta hos Sofias mamma (haha jag menar inte att Sofias mamma ska vara med.) Det blir väldigt nice, plus att på dagen är det konfa träff-grej, kanske inte lika nice, men det funkar. Sedan på söndag ska jag, Sofia, Dag, Fredrik L, Sosso och Niklas (och kanske någon eller några till) se Twilight! Jag kommer inte ihåg att Sofia sa att det skulle vara fler men om jag inte nämde er, förlåt mitt minne är ja, ni vet.


 

The movie sounds good men hoppas det inte är to much tonårsförälskelse-film-som-alla-tjejer-kvider-åt


Hihi var länge sedan min helg var så fullspäckad (ja det är sant.)
Nu måste jag plugga. KISSES. AND. KISSES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0