I'm going to Göteborg soon

TJA. TJA. TJA. Idag så var jag i skolan (as usual) och där hände det inte mycket (as usual.)
Efter skolan drog jag dock till gymmet, det var as-skönt att träna! Är kär i mitt gym nu, haha nej nu överdriver jag verkligen men det är as nice att bara träna och svetta ur sig all skit. Sedan så passade jag på att sola lite solarium också är blek som snö.

Well, well, well... imorgon han vi praktist prov i gympan. ORKA. ORKA. ORKA. Pallar verkligen inte! Men aja, jag måste.
Och jag stör mig på vissa människor alltså, folk som säger falska saker och folk som fan inte ens kan vara trevliga utan måste vara jätte seriösa hela tiden och bara, ah! Grow up! Nu ska jag fan plugga, ska läsa tidning sedan ska jag RÅplugga. Kisses and Hugs.


Juste glömde att säga, ska dra till Götebooorg på lördag morgon ner till lilla släkten! Där ska vi fira pappa ytterligare en gång, blir kul! Har inte vart i Göteborg på skit länge. Nu kan jag säga kisses and hugs. Kisses and Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0