Hello sunshine

Tjabba, tjabba! I helgen hände det mycket nice stuffs. Det var maskerad-party! Det var riktigt kul när det väl var kul! Sedan så har jag varit på tjejmiddag med Ella, Elin och Sofia. Elin hade lagat skitgod mat, well done honey!

Idag have I been to school. Och gud vad jag fick damp på träslöjden! Jag skulle såga i en sån där sågmaskin eller vad det nu heter, och den var skit jobbig. Allstå ahhh jag typ stod där och skrek på den, haha.
Men just nu känner jag mig både lite happy och irriterad. Jag blir så irriterad, inte bara på sågmaskinen haha... Nej men ah! Okej får väl skylla på att jag ska få mens snart men nej, NOT OKAY! FUCK ME HARD! (Och nej jag menar inte att någon ska knulla mig hårt det är bara en ful svordom som jag använder.) Här kommer lite bilder från maskeraden btw, jag är den blonda med två toffsar haha. Jag och min kompis hade klätt ut oss till skolflickor, haha.







Nu ska jag ta ut min ilska på något. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0