Gymnasiemässan

HELLO mina väldigt få läsare! Idag (fredag) så var jag på gymnasiemässan. Det var rätt kul faktist, skannande av hela mässan typ, haha. Så det var bra. Kom hem med en hel påse med massor med broschyser! Hann välja ut lite av dom jag var mest intresserad av. Östra Real kändes jävligt bra, Thorildsplan gymnasium, Blackeberg och Jensen etc.

Men på hemvägen hände en jävligt omogen sak allstå! FYFAN HUR JÄVLA DUM I HUVUDET KAN MAN BLI?!?! Jag och Sosso väntade på pendeltåget på perrongen, vi satte oss bredvid ett par fucking förortsbarn på bänken (inga fördomar så, men dom här var fan störda.) Dom typ rökte som skorstenar och spottade på marken. Helt plötsligt börjar dom säga "Ygly, ygly" = Ugly och "Blondin, ygly, ygly" osv. osv. Och jag blir så jävla sur på sånna fucking idioter som typ ser ner på en för att man råkar vara blond. Jag låter som värsta fjortisen men jag kan garantera att jag INTE absolut INTE är en sån. Men i alla fall, jag ignonerar dom ett tag men tillslut säger jag till dom... och då får dom typ ADHD (speciellt den ena tjejen) och börjar skrika åt mig. Sedan SPOTTAR HON MIG I ANSIKTET! Även fast jag hade behållit lugnet, men jag hetsar inte mig för det utan jag fortsätter att stay cool och torkar bara bort spottet och säger "Herregud, är det där det ända du har att komma med?" Hon blir typ nervös för att hon tror att jag ska slå till henne. Sosso blir dock förbannad och börjar skrika åt henne, då kommer den andra tjejen fram och börjar skrika "HORA" åt henne medan den andra typ sedan slår till henne. HUR JÄVLA PUCKAD KAN MAN BLI? Sedan hände det mer grejer, men vi gjorde knappt någonting! Dom sökte bråk! Efteråt kom det fram en kille och han hade sett allt och tyckte att det var dom som hade problemet. Fyfan allstå, jävla idioter.


Jag och Sosso innan sommarlovet

Detta lät väldigt patetiskt, men i fortsättningen ska jag tänka mig för vilka jag sätter mig bredvid på en bänk. Herregud vad fan händer med detta samhälle? Kan man inte ens sätta sig på en bänk innan någon ska börja bråka. Någon har aldrig spottat mig i ansiktet förut, jag blev fan chockad. Jävla idiotet med mindervärdes komplex. Jag tycker det var kränkande att dom ska gå på mig bara för att jag är blond, lång och ser svensk ut. Jag är inte ens helsvensk, halvfransk. Men i alla fall, orättvist och önödigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0